کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316326 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رقابت LCD و AMOLED در نمایشگر اسمارتفون ها

رقابت بر سر رزولوشن نمایشگر در اکوسیستم اسمارتفون ادامه دارد و مشکل تر اینکه خیلی سخت می توان با اضافه کردن پیکسلهای بیشتر، کسی را تحت تاثیر قرار داد. اخیراً نیز رزلوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل به استاندارد بالفعل برای پرچمدارها تبدیل شده است و ام به یک پارامتر قویتر برای تفکیک نمایشگرهای قویتر نیاز داریم که می تواند روشنایی نمایشگر باشد. مثلاً سامسونگ با ارائه گلکسی S5 چالش بزرگی در مورد روشنایی نمایشگر ایجاد کرد. شمردن رزولوشن آسان است ولی روشنایی مخصوصاً با نمایشگر AMOLED مسئله ای دیگر است.

نمایشگر

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ در حقیقت بحث در مورد نحوه شمردن روشنایی AMOLED است و اینکه چه کسی عدد درست را دارد. بعنوان مثال Anandtech گزارش داده که نکسوز ۶ روشنایی ۲۵۸ نیت دارد در حالیکه دیگران ۴۰۰  نیت روشنایی را برای آن می دانند. حالا چه کسی راست می گوید؟ از لحاظ فنی همه به روشهای خودشان درست می گویند. AMOLEDها خیلی ساده هستند و فقط شامل چند لایه اند که آنها را نسبت به LCD انعطاف پذیرتر می کند. AMOLED و LCD دو تکنولوژی کاملاً متفاوت در نمایشگرهای گوشی های هوشمند هستند.

LCD کهنه تر است و در مورد روشنایی آن نمی توان شک داشت. LCDها متکی به بانکی از LEDها است که از در میان لایه ای از کریستال مایع برای تولید رنگ می درخشند. این LEDها حداکثر روشنایی را دارند و تعداد نوری که کاربر می تواند به آن برسد بر اساس سایز و پیکسل قابل اندازه گیری است.

نمایشگر

 AMOLED تکنولوژی جدیدتریست و اخیراً در تعداد زیادی از اسمارتفونهای رده بالا بکار رفته است. شمردن دقیق تعداد نور در این نمایشگرها به دلیل روشی که برای تولید نور دارند، کمی مشکلتر است. در این نمایشگر به جای نور پس زمینه جداگانه، هر فوتون مستقیماً از طریق زیرپیکسلها تولید می شود و می تواند با بکار بردن ولتاژ بصورت آبی، قرمز و سبز روشن شود. اگر شما نمایشگر سیاه بخواهید، پیکسلهای AMOLED به سادگی خاموش می شوند. این ویژگی یکی از ویژگی های معرفون AMOLEDهاست که دیدن تصاویر با قسمتهای سیاه بیشتر، مصرف باتری کمتر می شود.

برخلاف LEDها هیچ توافقی برای بیشترین سطح نور پیکسلهای AMOLED وجود ندارد. به جای آن از APL یا متوسط سطح پیکسل استفاده می شود که بیانگر تعداد پیکسل هاییست که در درصدی روشن می شوند. همه نمایشگر سیاه ۰ درصد، همه نمایشگر سفید ۱۰۰ درصد و صفحه نمایش آبی ، قرمز، سبز ۳۳ درصد است. وقتی تعداد پیکسل کمتری استفاده شود، نمایشگر می تواند انرژی بیشتری را صرف پیکسلهای تکی بکند، یعنی باعث روشنایی بیشتر در منطقه روشن می شود. به همین دلیل است که نکسوز ۶ در ۳۰ درصد APL به اندازۀ ۴۰۰ نیت روشنایی دارد و در ۱۰۰ درصد (همه نمایشگر سفید) ۲۵۰ نیت روشنایی دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24362 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/10/09 تعداد مشاهده: 1501
سافت گذر
نظرات بینندگان

....... 1393/10/10 02:33
اون سامی پلاستیک که جلو سونی هیچه

اون Super Amoled اش هم سونی ساخته دیگه چی دارین از خودتون ؟! :v
سجاد 1393/10/10 00:36
بله واقعا AMOLED ها مخصوصا S5 سامسونگ از نظر کیفیت عالی هستن. من بین چند پرچمدار از چندین برند مونده بودم کدومو بخرم وقتی S5 رو دیدم اصلا درنگ نکردم فقط و فقط به خاطر کیفیت تصویرش.
علی جوادی 1393/10/09 10:48
تا الان با کیفیت تر از صفحات نمایش سامسونگ ندیدم و کسی ندیده
خودم اس 5 دارم و هر کسی که تو نگاه اول گوشیمو میبینه تا چند لحظه خیره به صفحه نمایش بی نقص و برتر اون میشه
افتخارم اینه که طرفدار برندی هستم که واقعا برنده...